26 de juny del 2009

"BLAME IT ON THE BOOGIE"



Michael Jackson mai ha estat sant de la meva devoció. No tinc cap disc seu. Tampoc en tinc dels altres germans Jackson. Tot i disposar d'una discoteca certament excessiva. Però la seva mort m'ha fet recordar que per culpa seva vaig perdre una aposta estúpida.

Qui podia pensar que una meravellosa horterada com "Blame it on the Boogie" no era obra de The Jacksons o com nassos es diguessin? Després de mil i una discussions es va demostrar que els seus co-autors eren uns alemanys anomenats Mick Jackson, David Jackson i Elmar Krohn.

De fet, aquest altre Michael Jackson, nascut a la ciutat alemanya de Münster, en va gravar una versió que Atlantic Records va publicar cap allà el 1978.

Amb qui vaig perdre l'aposta? La resposta és òbvia: amb una alemanya. Però la culpa la va tenir el bugui... no pas un servidor.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada